خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .
خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .

تصویر یک رویا . . .





شب از مهتاب سر میره تمام ماه تو آبه

شبیه عکس یک رویاست تو خوابیدی جهان خوابه

زمین دور تو میگرده زمان دست تو افتاده

تماشا کن سکوت تو عجب عمقی به شب داده

تو خواب انگار طرحی از گل و مهتاب و لبخندی

شب از جایی شروع میشه که تو چشمات و می بندی

تو را آغوش میگیرم تنم سر ریز رویا شه

جهان قد یه لالایی توی آغوش من جاشه

تو را آغوش میگیرم هوا تاریکتر میشه

خدا از دست های تو به من نزدیکتر میشه

زمین دور تو میگرده زمان دست تو افتاده

تماشا کن سکوت تو عجب عمقی به شب داده

تمام خونه پر میشه از این تصویر رویایی

تماشا کن تماشا کن چه بی رحمانه زیبایی

 


لطفا اسپیکرهاتون رو روشن کنید




شاد باشید و آزاد


کاش . . .



کاش میشد بریم اونجائی که

من و تو باشیم و بس


کاش میشد بریم اونجائی که

ساعتها به چشمهای هم خیره بشیم و هیچ نگیم
ولی اعماق وجود هم رو ببینیم

شفاف ، شفاف


کاش میشد بریم اونجائی که

ساعتها با هم راه بریم و هیچ نگیم
ولی نه خسته بشیم
نه گذر زمان رو احساس کنیم


کاش میشد بریم اونجائی که

وقتی با هم گپ می زنیم
من فقط از تو بگم و تو فقط از من


کاش میشد بریم اونجائی که

وقتی دست هم رو میگیرم به واقع روح هامون
در هم غلت بزنن


کاش میشد بریم اونجائی که

فصل مشترک آغاز جمله های من
همه اش
"کاش"
نبود

کاش
. . .




شاد باشید و آزاد



بدون شرح



وقتی احساس می کنی توی یه امتحان الهی

حتی خیلی ساده

قبول میشی

احساس می کنی هنوز تموم نشدی




شاد باشید و آزاد