خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .
خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .

لیاقت


نمی دونم چرا گاهی اینقدر تلاش بیهوده می کنم

نمی دونم چرا بعضی وقتها اینقدر اصرار دارم به کسی چیزی رو بدم یا در موقعیتی قرارش بدم که از حد لیاقتش بالاتره


به قول مرحوم پدربزرگم که هیچوقت ندیدمش و فقط نقل قولهاش رو از مامانم شنیدم


"چیز خوب ، جای بد نمیره"


یا همون ضرب المثل خودمون دیگه


"خلایق هرچه لایق"


بعضیا لیاقتشون همینه


بگذریم. . .



شــــــاد باشید و آزاد

نظرات 5 + ارسال نظر
نفیسه سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 13:15

این یعنی اینکه رسماْ عصبانی هستی...
اما خوب گاهی هم باید بسپاری به دست زمان و فراموش همه چیز را، زمان عادل ترین عادل هاست...

تو که من رو خوب میشناسی
99% موارد آرومم و صبور
ولی یکی دوبار در سال میرسم به اون 1%

چشم
می سپرم به عادل ترین عادل ها. . .

یکی سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 14:19

آقا اینجا گل نداره من چی کار باس بکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(گل) :)

خودت گلی نیمای عزیزم
خیلی خوش اومدی

نسیم سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 22:56 http://virtualpage.blogfa.com/

سلام
یعنی اینکه اینجا صفحه ی جدید؟

سلام نسیم عزیز
بعله اینجا
خانه ای نو است
امیدوارم در این خانه هم همراهیم کنی
حالا از کجا آدرسش رو پیدا کردی؟

عباس سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 23:19 http://panjereeirubemah.blogfa.com

محسن میفهمم چی میگی. خیلی خیلی خوب میفهمم. در شرایط مشابه فراوان بودم. اما آخرش همیشه میرسم به اینجا که شاید اونی که دارم براش تلاش میکنم لیاقتش همینه و من دارم اشتباه میکنم.
اونوقت میرسم به جایی که نفیسه میگه. همه چیز رو به زمان واگذار می کنم و ...

من هم دقیقا همین رو گفتم دیگه عباس آقا جان

"خلایق هرچه لایق . . . "

برزین چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 15:45 http://naiestan.blogsky.com

سلام
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

این که بدی ها را با خوبی جواب میدی ، نشان میده که چقدر دایره فکرت وسیعه .......

مرسی جناب برزین عزیز
امیدوارم به واقع همونطور باشه که شما فرمودین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد