خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .
خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .

روزهای آخر سال 90

 

 

روزهای آخر 30 امین سال زندگی در حال طی شدنن 

البته 31 امین 

 

سال 90 رو دوست داشتم و دارم  

و انشاله خواهم داشت 

سالی که برام پر از تغییر بود 

پر از اتفاقات شیرین بود 

شاید شیرینترین اتفاقی که برای هرکس بخواد اتفاق بیافته  

برای من افتاد 

 

سال 90 برای من سالی بود که یه جورائی گذر از مرحله ای به مرحله دیگه زندگی بود 

از نظر زندگی 

شغلی 

اقتصادی 

و . . .  

 

امیدوارم برای همه دوستان و عزیزان هم سال خوبی بوده باشه 

 

این چند روز آخر سال مرخصی نداشتم و مجبور شدم بیام سر کار 

البته نیمه تعطیله 

برای همین یه خورده وقت وبگردی پیدا کردم 

وبلاگ دوستان رو سر زدم 

نوشته های جدید 

نوشته های قدیمی تر 

خلاصه باید گذراند این 2-3 روز باقیمونده رو 

 

با بهترین آرزوها 

شاد باشید و آزاد

بهار

 

 

بوی بهار میاد 

هوا هنوز سرده 

سوز داره 

ولی بوی بهار میاد 

جنب و جوش گنجشکها این رو امروز بهم یادآوری کرد 

 

امیدوارم یک سال نکو 

از بهار خودش رو به همه امون نشون بده 

 

شاد باشید و آزاد

جدائی فرهنگ از سیاست

 

 

در این لحظه ایرانیان بسیاری در سرتاسر جهان در حال تماشای ما هستند. و من می‌توانم تصور کنم که بسیار خوشحال‌اند. آن‌ها خوشحالند نه فقط به خاطر یک جایزهٔ مهم یا یک فیلم یا یک فیلمساز. بلکه به این خاطر که در زمانی که سخن از جنگ، تهدید، و خشونت میان سیاستمداران در تبادل است نام کشورشان ایران از دریچهٔ باشکوه فرهنگش به زبان می‌آید. فرهنگی غنی و کهن که زیر غبار سنگین سیاست پنهان مانده. من با افتخار این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم. مردمی که به همهٔ فرهنگ‌ها و تمدن‌ها احترام می‌گذارند و از دشمنی کردن و کینه ورزیدن بیزارند. 

 

اصغر فرهادی (پس از دریافت جایزه اسکار) 

 

شاد باشید و آزاد