خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .
خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .

عجب رویای دلنشینی . . .



عجب رویای دلنشینی

من در آغوش تو

تو در آغوش من

به یک باره خیسی گونه ام را از اشکهایت احساس کردم

نا خود آگاه اشکهایم هم ساز با چشمانت شروع به باریدن می کنند

به آرامی در گوشت نجوا میکنم

چرا اینگونه از خود بیخودی، عشق من؟

و چه بی ریا و صادقانه می گوئی

از نگاه عاشقانه تو

. . .


عجب رویای دلنشینی . . .




شاد باشید و آزاد



نظرات 7 + ارسال نظر
نفیسه چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 08:45

عجب رویای دلنشینی...

عکسش فوق العاده است...

. . .
کلی گشتم تا این عکس رو که دقیقا مثل رویام بود، یافتم

محمد چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 11:45

باز هم جملاتی که مو رو به تن آدم سیخ می کنن، همراه با موسیقی ای ...
چه زیباست در هم آمیخته شدن اشک های حاصل از عشقی ناب، حاصل از نگاهی عاشقانه و حاصل از دلی پر تپش

زینب چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 19:44 http://khodavazizi.blogfa.com

پینی پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 00:09

زیبا بود و حسی و در عشق و عاشقانه ها سخت یافتنی

مرسی
کاش یافتنش انقدر سخت نباشه

عباس پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 10:58 http://panjereeirubemah.blogfa.com

من این رویای دلنشین را دوست دارم

حیف که رویا بود
ولی همینش هم شکر

یکی شنبه 15 آبان 1389 ساعت 00:02

(گل)

(گل)

مهتاب شنبه 15 آبان 1389 ساعت 15:58

هر کسی به چنین رویاهای دل نشینی فکر نمی کنه این نشون میده تو هنوز جز اونایی که رویاهاشونم مادی شده نشدی(هوراااا)

مرسی مهتاب عزیز
لطف داری بهم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد