خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .
خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .

شاه صنم زیبا صنم. . .

 

 

 

شاه صنم زیبا صنم بوسه زنم دستهای تو 

ابریشم قیمت نداره حیف از اون موهای تو 

به قرآن مجید آیه آیه 

وای دلم هر روز و شب سوی تو آیه 

اگر از طعنه های مردم نترسم 

به دنبالت میام مثل سایه یار گلم 

کدوم کوه و کمر بوی تو داره یار 

کدوم مه جلوه روی تو داره یار 

همون ماهی که از قبله زنه سر 

نشون از طاق ابروی تو داره یار 

ستاره آسمون نقش زمینه یار 

خودم انگشترُ یارم و نگین یار 

خداوندا نگه دار از نگینش یار 

که یار اول و آخر همین ِ یار 

. 


حیران (شعر محلی خراسانی) 

آلبوم دارکوب 

همایون نصیری : سازهای ضربی 

نوید سپهر : کیبرد 

مسعود همایونی : گیتار الکترویک 

سعید نودهی : دوتار 

مهران مدیری : آواز 

سارا پرورش : همخوان 


 

من که باهاش مست شدم 

امیدوارم با هم ، هم احساس بشیم  

اسپیکرها فراموش نشه. . .

 

شاد باشید و آزاد

نظرات 7 + ارسال نظر
نفیسه سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 09:36

خیلی حس خوبی بود...

البته من الان اسپیکرم مرده و فقط تونستم شعر رو بخونم...

دوستش داشتم...

خوشحالم که دوستش داشتی
پیشنهاد می کنم حتما گوشش کنی
مظمئنم باعث تقویت این حس خوب میشه

مهتاب سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 12:25

دوست خوب و عزیز و مهربون و باسلیقه من چرا هیچـــــــی نمی شـــنوم؟

اول مرسی از لطفت مهتاب مهربان
دوم شرمنده ام احتمالا مال براوزر شماست
تو کامپیوتر خودم هم با فایرفاکس پخش نمیشه ولی با اکسپلورر پخش میشه
لینکش رو برات کامنت می ذارم
حیفه از شنیدنش لذت نبری

شاد باشی و آزاد

مهتاب سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 12:56

خیلی لذت بردم
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
ممنونتم

خوشحالم که لذت بردی

پینه دوز سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 17:51

اولا ما با همون اکسپلوور هستیم و نمی شنویم فعلا

دوما شما اولا اولا بی خود مست شدی اجالتا برای این مستی وقیحانه ۱۰۰ ضربه شلاق

البته بعید نیست به خاطر این مستی هم شلاق بزنن
ولیکن جنس مستی من متفاوته
مستی بی می
صفای دیگه ای داره
مستی در عین هشیاری
فکر کنم لذتش بیشتر باشه

پینه دوز سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 17:56

شنیدم

دیدی مست می کنه

محمد جمعه 5 آذر 1389 ساعت 00:34

واقعا که لذت بردم!حتی با دیال آپ
محسن چه آهنگایی میذاری توووووو!

قربانت محمد جان
خوشحالم که لذت می بری

عباس یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 15:30 http://panjereeirubemah.blogfa.com

ابریشم قیمت نداره حیف از اون موهای تو
شاه صنم
زیبا صنم
...
مثل همیشه مسحور کننده بود انتخابت محسن

قربان شما عباس آقای مهربان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد