خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .
خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .

31 سال گذشت . . .

 

 

 

شاید اگه آدم مهمی بودم 

صد سال دیگه تو برنامه تقویم تاریخ می گفت: 

" یکصد و سی و یک سال پیش در چنین روزی رها پا به عرصه بشریت گذارد!" 

 

بعد بعضیائی هم که داشتن گوش می کردن 

میگفتن ایول ، عجب آدمی بود ، خدا رحمتش کنه 

بعضیا دیگه می گفتن زحمت کشید خوب مثلا نمی اومد چه اتفاقی می افتاد 

بعضیا دیگه می گن . . .  

 

حالا که خدا رو شکر نه آدم مهمی هستم 

نه هنوز صد سال دیگه شده 

 

ولی امیدوارم اگه کسی جزء اون دسته اول بعضیا نبود 

جزء دسته دوم و سوم و . . . هم نبوده باشه 

یعنی من جوری عمل نکرده باشم که اینطوری درباره ام نظر بده 

 

امروز اولین روز زندگی در سی و دومین سال زندگیمه 

در سراسر زندگی سعیم این بوده که آزاد باشم و در قبال هیچ چیز خودم رو نفروشم 

سعیم این بوده که حقی از خلقی ضایع نکرده باشم 

سعیم این بوده که از بزرگ هستی بخش نافرمانی نکرده باشم 

. . .  

 

نمی دونم شاید موفق بودم  

شاید هم نبودم 

 

ولی خوشحالم که تلاشم رو کردم 

شاید بیش از این دیگه در حد و توان من نبوده 

 

امیدوارم این جوی زندگی هر روز بیشتر مسیر به ایستگاههای زیباتر و آرامتری رو برای من و همه اطرافیانم طی کنه 

 

با بهترین آرزوها 

شاد باشید و آزاد 

نظرات 5 + ارسال نظر
پینه دوز سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 00:49


سلام
تولدت مبارک (گل )

سلام

مرسی از تبریکت

شاد باشی و آزاد

zizi چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 21:15 http://khodavazizi.blogfa.com

مرمر جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 23:49 http://freevar.persianblog.ir

سلام داداش بزرگه.. من بهت ایمیل داده بودم روز تولدت هااااا..
الان ده دوازده روز گذشته که این پستت رو خوندم. پس بازم تبریک
بعدشم که امیدوارم همیشه از خودت راضی باشی

مرسی مرمر بانو از تبریکت

متاسفانه ایمیلت رو دریافت نکردم

ایشالا همیشه شاد و آزاد و سلامت باشی

محمدی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 00:12 http://ghalameh.blogfa.com

سلام
بیخبر بودیم از تولدتان دوست بسیار عزیز
انشالله که همیشه شاد و آزاد باشی . همه روزهای زندگی زیبا هستند ، دوران کودکی ،جوانی ، میانسالی و سالمندی هر کدام زیبایی های خاص خودش را دارد ، لذت ها و ظرائف در هر دوره ای از عمر انسان متناسب با سن او تغییر پیدا می کند .
امیدوارم این سن که آغاز دوره ای جدید از زندگی است برای شما سرشار از موفقیت و معنا باشد .

ممنونم جناب محمدی نازنین

مثل همیشه از دیدن نظرتون و بیشتر از اون دیدن وبلاگتون خوشحال شدم

به امید دیدار
شاد باشید و آزاد

مرمر شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 15:00 http://freevar.persianblog.ir

آقا شد 31 و دو ماه.. نمیخوای آپ کنی؟1

چشم آقا آپ می شود
مرسی که بهم سر می زنی رفیق

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد