خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .
خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .

من و دور از دل و دیدت نذاری . . .

برای روز میلاد تن خود
من آشفته رو تنها نذاری
برای دیدن باغ نگاهت
میون پیکر شبها نذاری
همه تنهاییا با من رفیقن
منو در حسرت عشقت نذاری
برای روز میلاد تن خود
من و دور از دل و دیدت نذاری
دلم دلتنگ و مهر تو می خواد
دلم رو در پی غم ها نذاری
میام تنها توی قلبت می شینم
منو قلبت رو جایی جا نذاری
عزیزم جشن میلادت مبارک
منو اون سوی جشن دل نذاری
عزیزم جشن میلادت مبارک
منو اون سوی جشن دل نذاری

------------------------------------------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 02:59

یعنی تولد عاطفه، یکی دو روز قبل از تولد منه؟ :D

نه عزیزم ، تولد ددیمه 1326/8/17

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد