خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .
خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

خیلی دور، خیلی نزدیک . . .

عشق شادی است ، عشق آزادی است ، عشق آغاز آدمیزادی است . . .

جام ملتهای آسیا 2015

سلام

باید بگم به این تیم ملی خوشبینم

درسته بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم

همه چیز آنطور که کیروش می خواسته نبوده

حواشی دور و بر تیم زیاده


امااااا

این تیم سربازهای جوون و پر انرژیی داره 

البته سربازهای با تجربه های ارزنده هم کم نداره 

سربازهائی که جونشون رو برای هدفشون می دن


و اینکه ما مربی بزرگی داریم به اسم کیروش

مربی که خودش روی نیمکت وزنه ایه برای خودش

مربی هستش که باعث میشه هیچ تیمی نتونه بی گدار به آب بزنه در مقابل ایران



و دلیل آخرش هم اینه که من عاشق این پرچم سه رنگ هستم

و دوست دارم که از ته قلبم به این تیم خوشبین باشم

موفق باشید سرداران ایران من



شاد باشید و آزاد

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 02:09

حیف شد این تیم، حیف...
به جرأت می تونم بگم من تو این مدت، هیچ تیم ملی ای رو به اندازه ی این تیم دوست نداشتم! چون همه چیزشون رو میدادن، چون وسط زمین هیچ چیزی جز شادی مردمشون براشون مهم نبود و چون احساس می کردم واقعاً نماینده هایی هم رنگ خودمون دارن وسط زمین برا ما می جنگن!
اما حیف شد، خیلی حیف...
به جرأت میتونم بگم قلبم مدت ها بود به تپشی که دیروز رسید، نرسیده بود! و بعد از اون ضربه لعنتی پنالتی آخر، بدجوری نای بلند شدن نداشتم! انگار این تیم جوری ملت رو با خودش همراه کرده بود که بعد از اون ضربه، همه ی ملت باهم خوردن زمین...

محمد شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 02:10

و در ضمن ممنونم از کیروش که با وجود بعضی ایراداتی که داشت، چیزهایی رو به این تیم داد، که من هرگز بودنشون رو قبل از اون به یاد نمیارم!

واقعا موقع گل زدنهامون اشک ریختما
با n کیلو وزن از خوشحالی چسبیده بودم به سقف!!!!
ولی بعد از اون پنالتی اصلا اشکم هم نیومد
کلا هنگ کرده بودم
اصلا انگار از تو فرو ریختم

یعنی واقعا امیری از قوچان نژاد پنالتی زن تر بود؟؟؟؟
البته اینا حرفه
بالاخره که باید می زد
متاسفانه دروازه بانمون هم اصلا پنالتی گیر نشون نداد
ولی چیزی که جالب بود
پنالتی بچه ها بود ، از 6 تا فکر کنم 5تاش زیر تاق بود!!!
تا حالا ندیده بودم ایرانیا اینجوری پنالتی بزنن
منم از کیروش ممنونم به خاطر این تیم هم دلی که به میدون فرستاد
به دور از منیت ها و زارت و زورت کردنها!!!!

پینه دوز شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 06:36

یه بچه 4 سال تو فامیل رضا هست عاشق پرچمکیاد گرفتن و عاشق پرچم ایران... تو مسیدر لواسان تو ماشین ما بود یکی از این پرچم ها ی بزرگ پاره شده بود با توجه بهوروحیه اش نشونش دادیم گفتیم حالا چی میشه بچم فکر میکرد چقدر برای همه مهم هست گفت " آدای خاننه ناراحت میشه " گفتم تقصیر روحانی هست ؟! گفت نههههههههههه اون دوسته پرچمه ، تقصیر دزداس.... حالا حیف که نمیشد بهش گفت دزد واقعی کی هست .....
یکی از سوالاتش از پدرش این که اقای خاننه ایی چی کارس اقای روحانی چی کارس ؟! اقای روحانی برای پرچم ایران چه کار میکنه؟!

از حالا سرش تو سیاسته
خدا به داد برسه آخر کار رو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد